torsdag den 12. maj 2011

Jeg er blevet spået...

Jeg er blevet spået af hende her:  Belladotte(Helle)
Efter at har oplyst navn, fødested og dato fik jeg dette svar - jeg har kommenteret løbende i lilla farve:
Kære Pia


Dit stjernetegn er skorpionen.
Din ascendant er Stenbuk.

Stjernetegnet er det tegn du i virkeligheden er inden i dig selv,
mens ascendanten er det stjernetegn du viser ud af til.
Det er det stjernetegn du udgiver dig for, at være. Ok, men havde vil det sige? hvordan er jeg ud af til???
Fortid: var du lidt usikker som ung hvad vej du skulle vælge ? du har måtte bryde gamle vaner hen af vejen ?? har du haft svært ved at vælge din fremtid ?? Helt SPOT ON, har altid været usikker og stille - men jeg blev med tiden bevidst om at jeg skulle ud af min skal og ikke gemme mig... JA, det er svært at vælge sin fremtid når man i grunden har ALLE muligheder...

Nutid: du har været i konflikt med din fortid ,men du har lagt det bag dig .. men du er forsigtige og eftertænksomme … har du eller en du har nær været syg og fået det bedre ??? du har været bekymret over noget sidste år eller i år … ?? Fortid - ja har en skildsmisse og det vil sige 10 års ægteskab som jeg har lagt bag mig... det er selvfølgeligt ikke en beslutning jeg tog natten over... Det var noget der lurede og belev diskuteret i flere år inden det kome der til. En der er syg? jo min mor, og jar det bekymrer mig da meget, men det bliver ikke mindre med tiden. Eller er det min operation (gastrisk bypass) det er 2 år siden, og jeg har det fantastisk nu.

Fremtid: du må kæmpe for din lykke ,den kommer ikke af sig selv ,men du er ud af til en stærk person og du skaber din egen lykke ,det er den vej du har valgt … du kommer til at kæmpe om et eller andet ,med du er ikke alene ,du får hjælpe fra din familie .. har intet med sygdom at gøre :) Ja kærligheden er en kamp, men føler endeligt at jeg har fat i den lange ende... men jeg opgiver aldrig kampen, ved nu at jeg også fortjemer lykken. Ja har altid kunne stole på opbakning fra mine forældre <3

Ps. Er du meget stædig ??? din familie betyder alt for dig ,den er en stor del af dig ,du har børn og dem elsker du i allerhøjste grad :) høhø, jeg stædig er jeg vist... vil i hvertfald gerne selv bestemme nogen ting ;-) Jep, min familie (forældre, kæresten, børnene, svigerfamilien, min nærmeste familie) er ALT, mine børn er min verden!

Skriv tilbage ,hvis det er helt hul i hovedet eller er der noget om det :) Du er SPOT ON!!! får helt lyst til at vide mere om mig selv ;-)
5/11/2011

Ingen kommentarer: