onsdag den 1. december 2010

Har fået en pakke....

Som tidligere nævne deltager jeg i 'den kreative pakkekalender' Hvor man skal sende en pakke til en man ikke kender, og får tilgengæld en fra en 3. person som man heller ikke kender... Fantastisk ide og vi er 134 som deltager og jeg var så heldig at det var idan jeg skulle modtage min gave - dvs den kom i fredags, har har gået og kredset om den og kæmpet for at holde mig i skindet og ikke åbne den... Men nu oprendte dagen endeligt og her er et par billeder fra den skønne pakke.
Jane havde lige ledes vedlagt et fint julekort med en beskivelse - Pakken består af 3 dele: Den bløde er nok mest til Aksel men kan også bruget af dig!, Den 'store' flade er både til dig & den lille ny!, De små er til dig & pigerne....
Må altså sige at det er skønt at modtage en pakke hvor man føler der er tænkt over tingene og at hun har kigget lidt rundt på min blog.

Den fine pakke som har stirret på mig
lige siden fredag...

Jeg fik: En skøn rispose (som skal deles med Aksel)
Et fint uglebille, som jeg tror skal pynte på aksels værelse
Og 3 flotte bogmærker.
Super dejlig gave!

2 kommentarer:

Brilleting sagde ...

Hey Pia!
Skønt at du kunne lide pakken - lige en lille ekstra kommentar. Du kan dele ris-posen med Aksel, fordi den er fyldt med hele hvedekerner, og derfor kan varmes op i mikroovnen eller lægges i fryseren, og derved virke som varmepude/kølepose! Tænkte at det nok kunne være rart med lidt varmt på den gravide krop engang imellem :-)
Rigtig glædelig 1. december!
Kh. Jane (som lige benytter lejligheden til at melde mig som fast læser! Rigtig hyggelig blog du har!)

kundskabogkaos sagde ...

Sikke en fed gave! Den kan jeg godt forstå du er glad for :)