mandag den 8. november 2010

Aksel - min søn som har forventet ankomst d.25/2 2011

Jeg er gravid, i 25.uge. Er allerede scannet 2 gange og sidst kunne hun se at der var en lille tissemand på babyen... Graviditeten har også været en del anderledes end mine tidligere, langt mere kvalme og træthed, tilgengæld er der INTET mad jeg ikke har lyst til, kan ligefrem få lyst til en kop kaffe en gang i mellem, kunne absolut ikke drikke kaffe da jeg ventede pigerne... 
Det er også allerede bestemt at han skal hedde Aksel, opkaldt efter hans fars morfar, som hans far holdte meget af. Pigerne er meget optaget af graviditeten og Aksel, han får også farvel og godnat pysser og krammere... Dejligt med så omsorgsfulde piger! De synes også at hvis de får slik eller knækbrød eller nogen ander de syns godt om, så skal mor altså også spise noget ned i maven til Aksel - han skal ikke snydes!!!
Jeg er heldig at skulle scannes igen i uge 30 og 35 - det bliver man normalt ikke, men da jeg fik en gastrisk bypass i maj 09, vil man følge hans vækst ligt tættere, i det jeg ikke optager mad på samme måde som andre nu. Fint med mig, ELLLLSKER at få et kig ind til ham, og dejligt at de er et skridt foran, selv om man endnu ikke har bevidser for at der er yderligere komplikationer efter operation.

AKSEL LYKKEGAARD SØEGAARD


Ingen kommentarer: