torsdag den 11. november 2010

Hygge aften med mad og modeshow!

Har haft en fantastisk aften med 3 gode veninder, havde jo ikke lyst til at sidde alene nu hvor pigerne skulle holde weekend med deres far og kæresten ikke var hjemme... Såååå der var heldigvis modeshow i byen på denne fantastiske aften. Fik nogen skønne gaver af pigerne og vi spiste på Empire, hvor fra der bare er 100m til det musiske hus hvor vi fik set en masse lækkert tøj (og et par drenge numser)... Desværre vandt ingen af os nogen af de lækre præmier der blev trukket lod om, men Jane greb et par strømper der blev kastet ud til de heldige... Herre strømper... så dem fik jeg, så mon ikke Dennis er villig til at overtage?!?!?!

Men sikke en dejlig aften vi havde...

Hold op et blæsevejr der var blevet, da vi skulle hjem... havde jeg ikke fået en hånd på ryggen var jeg blæst væk... Godt bilen holdt som den første på P-pladsen, og ingen af os skulle afsted på cykel, det havde været med livet som indsats!!!

Lidt stemnings billeder:
Henriette og Helle

Jane og jeg

Mine skønne gaver (taaak piger)
Jane: lysestager
Helle: Le Creuset græskar gryde
Henriette: Bælte, armbånd og halskæde

Strømper til Dennis!!!

3 kommentarer:

Helle Jensen sagde ...

Hold op hvor ser jeg forfærdelig ud :P Men det var en super hyggelig aften!! Dejligt at få lov at fejre fødselsdag med dig søde ;)

henriette sagde ...

jammen dog et billede du har fået taget der, det er da skrækeligt. . . Men super aften og dejligt du hyggede dig :-) stort bamse kram

Anonym sagde ...

Hej hej søde..

Altså det billede !!! Hi hi..
Super hyggelig aften.. Dejligt at du havde en
god aften... Knus og kram Jane