søndag den 28. november 2010

En dejlig weekend...

Sikke en dejlig weekend vi har haft....
Vi startede weekenden allerede torsdag, hvor vi kørte til Ribe til Dennis' værksted, vi fik hentet barnevogn og autostol til Aksel - har også en klapvogn til at stå og vente der nede, men den skal vi ikke bruge forløbig, så den får lov at vente... Fredag tog vi omkring tyskland inden vi kørte hjem til Frederikshavn igen, undervejs fik vi shoppet forskellige steder, så nu er en masse julegaver købt, pakket ind og pakket klar til aflevering...
Vejret var ikke just til den lange køretur (nord for Århus og til frederikshavn) men vi klarede den.

Lørdag tog vi min mor og far med i sommerhus, hvor barnevognen kan stå indtil vi skal bruge den. Og så slappede vi ellers af indtil vi til aften skulle til fødselsdag hos min søde veninde Helle. Fik desværre ikke taget billeder af aftenens lækre menu som stod på tunmousse med rejer, dressing og flutes, Cuvettesteg med kartofler og grønne bønner omviklet med bacon og til dessert fik vi chokoladekage med is.

Søndag var vi lidt sløve i optrækket, men lidt rundstykker hjalp på sagen, hvor efter den stod på oprydning og rengøring (jeg måtte tage op til flere pauser på sofaen pga truende bækkenløsning), vi fik hentet nogen små flyttekasser, så jeg kan få sorteret Aksels tøj og få lidt styr på hvad vi har og hvad vi mangler... Jeg fik også bikset en lille dej sammen til brunkager, og da Dennis gik i gang med at lave glaseret skinke med flødekartofler, medførte den lækre duft at julehumøret aligevel sneg sig ind på og og julepynten kom frem og der er nu pyntet op... Mens vi spiste (sammen med mine forældre) kom brunkagerne i ovene... UHMM en duft af jul!!!
Dagen blev sluttet af med en gang bowling på wii og æbleskiver til kaffen. Dejligt!

Ingen kommentarer: