torsdag den 11. november 2010

Hip hip hurraaaaa.....

I dag er det min fødselsdag.....
Og pigerne skal på weekend hos deres far indtil mandag og Dennis skulle på sejlads, så han er først hjemme i morgen... Tænke tænke tænke, hvad gør man så!?!?!?! Løsningen blev at jeg i aften skal med 3 veninder ud og spise og så skal vi til modeshow... glæder mig da helt vildt!!!
I går fik jeg fødselsdags gaver fra Dennis og pigerne, så helt snydt blev jeg ikke ;-)

Fra min søde svigerforældre (fik den i efterårsferien, da vi var hos dem) :
lækker hængevugge til Aksel, med dyne, Dennis' sengetøj
og Fin hjemmestrikket trøje og hue til Aksel.
Glæder mig til at den skal i brug - vores nieces datter
Sophia har afprøvet den, og der blev snorket højt,
så den er vist godkendt!

Fra Rosa: 2 mini gryder fra Le Creuset...
der skal nok blive lavet lækker mad der i!

Fra Cille: i flg.Dennis kunne tøsen slet ikke gå forbi
denne engel, den måtte bare med hjem til mor <3

Fra Dennis: FLOT halskæde, med sommerfugl...
Elsker den (og ham)<3

Fik fødselsdagspenge fra Oldemor -
det blev bl.a til denne kagebog....
uhmmm glæder mig til at afprøve opskrifterne!

Fra mig selv <3
Køkkenhåndklæder og kaffekrus fra PIP Collection.

2 kommentarer:

Helle Jensen sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver søde :) Vi skal nok få en hyggelig aften i aften ;) Elsker dig min Honey <3 Rigtig god fødselsdag

Knus Helle

henry sagde ...

sikke da en masse dejlig gaver søde, og flotte pip hångklæder hihi. .

Glæder mig til at se dig og tøseren i aften, det skal nok blive hyggeligt, kan godt være jeg for brug for lidt hjælp ved bordet, men det ser du nok. . . knus til dig smukke