fredag den 12. november 2010

Der kom en pakke....

Så kom posten lige med en pakke til mig....
Er igen blevet glædeligt overrasker over netbutikkers hurtige levering og service... I sidste uge var det et Hollandsk firma der præsterede at varene var hos mig 22 timer efter afsendt bestilling. Denne gang var det godt nok en dansk butik - men afsendt med post danmark!!!! - varen leveret på 20 timer. Nice!!!!

Og hvad er det så jeg har fået...

Havde bestilt en Småfolk body og en Hollys hue til Aksel.
Og så blev jeg lige lokket til at købe de 2 dinoer, dem får han i julegave,
det vil pigerne syns er sjovt... Oven i det hele havde de
givet mig et Hollys stof net med et par reklamer i, et par prøve-tuber
med børnetandpaste, en lille Smallstuff pose med en Avent sut
og enSmåfolk suttekæde. LÆKRE TING!

Ingen kommentarer: